Fiskalna blagajna - Knjigovodstveni Program Account

Fiskalna Blagajna tj. Account Maloprodaja je fiskalni program oblikovan za sve uvjete rada u marketima, supermarketima, diskoklubovima, kafićima, restoranima i svim ostalim mjestima gdje ostvarujete promet gotovim novcem. Robusnost, brzina i i dugotrajan rad bez prekida osnovne su karakteristike naše fiskalne blagajna za najteže uvjete gotovinske i kartične prodaje koja traži brzinu i pouzdanost uz veliki promet robe i velik broj kupaca.

Unos fiskalnog, maloprodajnog ili R1 računa u potpunosti se može obavljati tipkovnicom, bar-code čitačem ili bilo kojim Android Telefonom ili Android Tabletom te Windows Mobile uređajem ili Pad-om. Ispis fiskalnog računa kompatibilan je sa svim poznatijim POS printerima, bilo paralelnog, serijskog, USB, bluetooth ili wireless sučelja. Za rad u restoranima omogućen je ispis narudžbe u kuhinju na dodatni printer.

Account Paket Maloprodaja sastoji se od skladišnog dijela pod nazivom Maloprodaja koji služi za vođenje skladišta robe i normativa dok Fiskalna Blagajna služi za izdavanje R1 i gotovinskih(kartičnih) računa. Paket je potpuno kompatibilan sa svim drugim Account Paketima i Modulima, tako da je moguće iz veleprodaje prenositi robu u maloprodaju i obrnuto. Modul Maloprodaja može vam služiti kao "Back Office Store Manager" te omogućiti jednostavan pregled i upravljanje neograničenog broja maloprodajnih jedinica i Fiskalnih Blagajni.

Modul Fiskalna Blagajna se koristiti kao samostalna Fiskalna Blagajna ili Fiskalna Blagajna s mogućnošću mrežnog rada i razmjene podataka između Android SmartPhone-a i Tableta te Windows Mobile uređaja  sa serverom preko lokalne mreže ili interneta. Nadogradnja programa odvija se putem interneta s Vaših i naših korisničkih stranica.

OPĆENITO O KNJIGOVODSTVENOM PROGRAMU ACCOUNT:
Account Knjigovodstvo omogućava vođenje poslovnih knjiga za sve vrste poslovnih jedinica i udaljenih lokacija u Vašoj tvrtci. Ukoliko ste knjigovodstveni servis, Account će vam na jednostavan način omogućiti vođenje knjigovodstva za neograničen broj firmi s kojima ste u mogućnosti sinkronizirati ili razmjenjivati podatke putem interneta, VPN mreže ili drugih medija po izboru. Account Knjigovodstvo odlikuje sigurnost, jednostavnost korištenja i lakoća savladavanja rada u njoj. Aplikacija je dizajnirana modularno tako da se jednostavno prilagođava Vašim potrebama.

Download:
DEMO Account Knjigovodstvo 
DEMO Fiskalna Blagajna

Account Knjigovodstvo je integralni aplikacijsko-knjigovodstveni sustav za potporu općih poslovnih procesa trgovačkih društava bez obzira na njihovu djelatnost ili veličinu.

Osnovne karakteristike Account Knjigvodstva:

  • stabilnost, bez grešaka i nepoznanica
  • brzina sustava - account jednako koriste mikro firme, knjigovodstveni servisi i firme s više od 50 zaposlenika sa tisućama raznih dokumenata
  • jednostavnost korištenja - sučelje je jednoobrazno, modernog izgleda i vedrih boja
  • lakoća savladavanja rada u Accountu
  • superiorna podrška korisnicima - live support (chat), slanje poruka i baza iz samog Accounta, tel. podrška, support ticket sustav, "remote desktop - udaljena pomoć", help dokumentacija...
  • prilikom prve kupovine Accounta paketa ili jednog od Account Modula, u cijenu je uračunato:
    - 12 mjeseci paket podrške "PRVA GODINA" - automatski update accounta putem interneta i još puno toga
    - pomoć pri instalaciji putem remote desktopa - udaljene pomoći
ACCOUNT KNJIGOVODSTVO 2025. / 2026.
Paket Account Financijsko Cijena modula €
financijsko 300 €
PDV / salda konti kupaca i dobavljača 300 €
putni nalog 150 €
locco vožnja 150 €
blagajna 100 €
plaće 300 €
virmani - nalog za plaćanje HUB 100 €
osnovna sredstva i sitni inventar 200 €
CIJENA PAKETA(ušteda 20%) 1280 €
Paket Account Veleprodaja Cijena modula Kn
veleprodaja - robno/materijalno 300 €
fakturiranje 200 €
CIJENA PAKETA (ušteda 20%) 400 €
Paket Account Maloprodaja Cijena modula €
maloprodaja - robno/materijalno 300 €
fiskalna blagajna 200 €
CIJENA PAKETA (ušteda 20%) 400 €
Paket Account Obrt Cijena modula €
obrtnici 150 €
PDV / salda konti kupaca i dobavljača 300 €
CIJENA PAKETA (ušteda 20%) 360 €
POJEDINAČNI MODULI Cijena €
financijsko 300 €
PDV / salda konti kupaca i dobavljača 300 €
putni nalog 150 €
locco vožnja 150 €
blagajna 100 €
plaće 300 €
virmani - nalog za plaćanje HUB 100 €
osnovna sredstva i sitni inventar 200 €
veleprodaja - robno/materijalno 300 €
fakturiranje 200 €
maloprodaja - robno/materijalno 300 €
fiskalna blagajna 200 €
obrtnici 150 €
proizvodnja 150 €
uvozno-izvozno poslovanje 200 €

Napomena: Najam ili obročnu otplatu Paketa ili pojedinačnih Modula ostvaruje se po formuli (uz potpis ugovora o najmu!):
- 12 obroka u godini dana; jedan obrok iznosi 8% od cijene Paketa ili pojedinačnog Modula.

Korisnička podrška

Korisnička podrška ugovara se godišnje, a naplaćuje unaprijed za svaku započetu godinu. Ugovaranjem podrške, korisnik ima mogućnost besplatnih nadogradnji programa koje su razvijene dok traje ugovor o podršci. Nadogradnje programa sadrže sve zakonske izmjene i poboljšanja u radu programa.

Arhiviranje podataka na Account server je omogućeno za mjesečne pakete. Ugovorenom podrškom nisu obuhvaćene posebne promjene na zahtjev korisnika. Za vrijeme trajanja ugovora o podršci, korisnik ima pravo na besplatnu neograničenu podršku putem e-maila. Podrška uključuje odgovore na sva pitanja vezana uz rad programa.

Svaki drugi oblik podrške (problemi sa hardverom, operativnim sustavom, e-mail klijentom, knjigovodstvena ili poslovna pitanja itd.) naplaćuje se po cijeni radnog sata za svaki započeti radni sat. Cijena mjesečne podrške odnosi se na jednu instalaciju programa. U slučaju mrežne verzije, cijena podrške uvećava se za 50€ po svakom računalnom klijentu (ako korisnik ima više od jednog računala). Odgovor unutar spomenutog broja sati se odnosi na radno vrijeme naznačeno u pojedinom paketu (npr. Kod GODIŠNJI PAKET - 150, ako je poziv ostvaren u 20 sati, odgovor se moze ocekivati do 14 sati narednog radnog dana).

Dolazak Radni sat Dolazak na lokaciju Telefon, email Nadogradnja programa
0,50 € po kilometru, unutar 10km besplatno 40 € pon-pet, 9-17h Hitna intervencija - uvećano za 50% 50 € pon-pet, 9-17h Hitna intervencija - uvećano za 50% 30 € kn pon-pet, 9-17h Hitna intervencija - uvećano za 50% 200 € godišnje
Vrsta podrške Nadogradnja programa Udaljeno povezivanje Podrška telefonom, emailom Dolazak na lokaciju Napomena
PAKET - PRVA GODINA
Ovaj paket se uključuje prilikom kupovine prvog modula programa.
BESPLATNO 1 mjesec besplatno, dalje 40 € započeti radni sat BESPLATNO 40 € započeti radni sat Odgovor unutar 24 sata.
GODIŠNJI PAKET – 150
150 € godišnje
BESPLATNO 20 % popusta Pon-Pet (09-17h), ostalo 40 € započeti radni sat BESPLATNO 40 € započeti radni sat Odgovor unutar 24 sata.
GODIŠNJI PAKET – 200
200 € godišnje
BESPLATNO 50 % popusta Pon-Pet (09-17h), 40 € započeti radni sat BESPLATNO 50% popusta Pon-Pet (09-17h), Ostalo 40 € započeti radni sat Odgovor unutar 8 sati.
GODIŠNJI PAKET – 400
400 € godišnje
BESPLATNO 50 % popusta Pon-Pet (09-17h), 40 € započeti radni sat BESPLATNO 50% popusta Pon-Pet (09-17h), Ostalo 40 € započeti radni sat Odgovor unutar 2 sata.
GODIŠNJI PAKET – 500
500 € godišnje
BESPLATNO BESPLATNO 2 radna sata 7-24h, svih 7 dana u tjednu, ostalo 50% popusta BESPLATNO BESPLATNO 2 Radna sata (7-24h), svih 7 dana u tjednu, ostalo 50% popusta Odgovor unutar 1 sata.