eRačun i Fiskalizacija 2.0 - Knjigovodstveni Program Account B2B - B2G - B2C !
Pravila koja donosi Fiskalizacija 2.0 i eRačun:
Obavezna fiskalizacija svih računa – od 2026. fiskaliziraju se svi računi, neovisno o načinu plaćanja. To uključuje i transakcijske račune.
Obavezna razmjena eRačuna u B2B poslovanju – papirnati i PDF računi odlaze u prošlost. Umjesto njih, obavezno se koristi eRačun u XML formatu.
U Knjigovodstvenom programu Account svi računi spremaju se u bazu podataka te u xml arhivu koju smo dužni čuvati 11 godina.
Što napraviti da bi bili spremni za Fiskalizaciju 2.0 i eRačun:
- povežite proizvode i usluge s KPD 2025: svaka stavka(artikl ili normativ) u eRačunu morat će imati šifru iz službene klasifikacije KPD 2025, a unos će biti organiziran kroz Popis Artikala u Knjigovodstvenom programu Account.
- odaberite informacijskog posrednika! Account sadrži podršku za ovlaštenog posrednika MER(https://portal.moj-eracun.hr/) te omogućava vođenje(slanje i primanje, odobravanje, zaprimanje, plaćanje) te spremanje u arhivu lokalno kao i kod MER-a!
OPĆENITO O KNJIGOVODSTVENOM PROGRAMU ACCOUNT:
Account Knjigovodstvo predstavlja cjelovito rješenje za eRačun i Fiskalizaciju 2.0 te omogućava vođenje poslovnih knjiga za sve vrste poslovnih jedinica i udaljenih lokacija u Vašoj tvrtci . Ukoliko ste knjigovodstveni servis, Account će vam na jednostavan način omogućiti vođenje knjigovodstva za neograničen broj firmi s kojima ste u mogućnosti sinkronizirati ili razmjenjivati podatke putem interneta, informacijskih posrednika, VPN mreže ili drugih medija po izboru. Account Knjigovodstvo odlikuje sigurnost, jednostavnost korištenja i lakoća savladavanja rada u njoj. Aplikacija je dizajnirana modularno tako da se jednostavno prilagođava Vašim potrebama.
Download:
DEMO Account Knjigovodstvo
DEMO Fiskalna Blagajna
Account Knjigovodstvo je integralni aplikacijsko-knjigovodstveni sustav za potporu općih poslovnih procesa trgovačkih društava bez obzira na njihovu djelatnost ili veličinu te nudi podršku za e Račun i Fiskalizaciju 2.0 - Knjigovodstveni Program Account B2B - B2G - B2C !.
Osnovne karakteristike Account Knjigvodstva:
- podrška za eRačun i Fiskalizaciju 2.0 - B2B - B2G - B2C
- stabilnost, bez grešaka i nepoznanica
- brzina sustava - account jednako koriste mikro firme, knjigovodstveni servisi i firme s više od 50 zaposlenika sa tisućama raznih dokumenata
- jednostavnost korištenja - sučelje je jednoobrazno, modernog izgleda i vedrih boja
- lakoća savladavanja rada u Accountu
- superiorna podrška korisnicima - live support (chat), slanje poruka i baza iz samog Accounta, tel. podrška, support ticket sustav, "remote desktop - udaljena pomoć", help dokumentacija...
- prilikom prve kupovine Accounta paketa ili jednog od Account Modula, u cijenu je uračunato:
- 12 mjeseci paket podrške "PRVA GODINA" - automatski update accounta putem interneta i još puno toga
- pomoć pri instalaciji putem remote desktopa - udaljene pomoći
Fiskalna Blagajna tj. Account Maloprodaja je fiskalni program oblikovan za sve uvjete rada u marketima, supermarketima, diskoklubovima, kafićima, restoranima i svim ostalim mjestima gdje ostvarujete promet gotovim novcem. Robusnost, brzina i i dugotrajan rad bez prekida osnovne su karakteristike naše fiskalne blagajna za najteže uvjete gotovinske i kartične prodaje koja traži brzinu i pouzdanost uz veliki promet robe i velik broj kupaca.
Unos fiskalnog, maloprodajnog ili eRačuna u potpunosti se može obavljati tipkovnicom, bar-code čitačem ili bilo kojim Android Telefonom ili Android Tabletom te Windows Mobile uređajem ili Pad-om. Ispis fiskalnog računa kompatibilan je sa svim poznatijim POS printerima, bilo paralelnog, serijskog, USB, bluetooth ili wireless sučelja. Za rad u restoranima omogućen je ispis narudžbe u kuhinju na dodatni printer.
Account Paket Maloprodaja sastoji se od skladišnog dijela pod nazivom Maloprodaja koji služi za vođenje skladišta robe i normativa dok Fiskalna Blagajna služi za izdavanje R1 i gotovinskih(kartičnih) računa. Paket je potpuno kompatibilan sa svim drugim Account Paketima i Modulima, tako da je moguće iz veleprodaje prenositi robu u maloprodaju i obrnuto. Modul Maloprodaja može vam služiti kao "Back Office Store Manager" te omogućiti jednostavan pregled i upravljanje neograničenog broja maloprodajnih jedinica i Fiskalnih Blagajni.
Modul Fiskalna Blagajna se koristiti kao samostalna Fiskalna Blagajna ili Fiskalna Blagajna s mogućnošću mrežnog rada i razmjene podataka između Android SmartPhone-a i Tableta te Windows Mobile uređaja sa serverom preko lokalne mreže ili interneta. Nadogradnja programa odvija se putem interneta s Vaših i naših korisničkih stranica.
| ACCOUNT KNJIGOVODSTVO 2025. / 2026. |
|---|
| Paket Account Financijsko | Cijena modula € |
|---|---|
| financijsko | 300 € |
| PDV / salda konti kupaca i dobavljača | 300 € |
| putni nalog | 150 € |
| locco vožnja | 150 € |
| blagajna | 100 € |
| plaće | 300 € |
| virmani - nalog za plaćanje HUB | 100 € |
| osnovna sredstva i sitni inventar | 200 € |
| CIJENA PAKETA(ušteda 20%) | 1280 € |
| Paket Account Veleprodaja | Cijena modula Kn |
| veleprodaja - robno/materijalno | 300 € |
| fakturiranje | 200 € |
| CIJENA PAKETA (ušteda 20%) | 400 € |
| Paket Account Maloprodaja | Cijena modula € |
| maloprodaja - robno/materijalno | 300 € |
| fiskalna blagajna | 200 € |
| CIJENA PAKETA (ušteda 20%) | 400 € |
| Paket Account Obrt | Cijena modula € |
| obrtnici | 150 € |
| PDV / salda konti kupaca i dobavljača | 300 € |
| CIJENA PAKETA (ušteda 20%) | 280 € |
| POJEDINAČNI MODULI | Cijena € |
|---|---|
| financijsko | 300 € |
| PDV / salda konti kupaca i dobavljača | 300 € |
| putni nalog | 150 € |
| locco vožnja | 150 € |
| blagajna | 100 € |
| plaće | 300 € |
| virmani - nalog za plaćanje HUB | 100 € |
| osnovna sredstva i sitni inventar | 200 € |
| veleprodaja - robno/materijalno | 300 € |
| fakturiranje | 200 € |
| maloprodaja - robno/materijalno | 300 € |
| fiskalna blagajna | 200 € |
| obrtnici | 150 € |
| proizvodnja | 150 € |
| uvozno-izvozno poslovanje | 200 € |
Napomena: Najam ili obročnu otplatu Paketa ili pojedinačnih Modula ostvaruje se po formuli (uz potpis ugovora o najmu!):
- 12 obroka u godini dana; jedan obrok iznosi 8% od cijene Paketa ili pojedinačnog Modula.
Korisnička podrška
Korisnička podrška ugovara se godišnje, a naplaćuje unaprijed za svaku započetu godinu. Ugovaranjem podrške, korisnik ima mogućnost besplatnih nadogradnji programa koje su razvijene dok traje ugovor o podršci. Nadogradnje programa sadrže sve zakonske izmjene i poboljšanja u radu programa.
Arhiviranje podataka na Account server je omogućeno za mjesečne pakete. Ugovorenom podrškom nisu obuhvaćene posebne promjene na zahtjev korisnika. Za vrijeme trajanja ugovora o podršci, korisnik ima pravo na besplatnu neograničenu podršku putem e-maila. Podrška uključuje odgovore na sva pitanja vezana uz rad programa.
Svaki drugi oblik podrške (problemi sa hardverom, operativnim sustavom, e-mail klijentom, knjigovodstvena ili poslovna pitanja itd.) naplaćuje se po cijeni radnog sata za svaki započeti radni sat. Cijena mjesečne podrške odnosi se na jednu instalaciju programa. U slučaju mrežne verzije, cijena podrške uvećava se za 50€ po svakom računalnom klijentu (ako korisnik ima više od jednog računala). Odgovor unutar spomenutog broja sati se odnosi na radno vrijeme naznačeno u pojedinom paketu (npr. Kod GODIŠNJI PAKET - 200, ako je poziv ostvaren u 20 sati, odgovor se moze ocekivati do 14 sati narednog radnog dana).
| Dolazak | Radni sat | Dolazak na lokaciju | Telefon, email | Nadogradnja programa |
|---|---|---|---|---|
| 0,50 € po kilometru, unutar 10km besplatno | 40 € pon-pet, 9-17h Hitna intervencija - uvećano za 50% | 50 € pon-pet, 9-17h Hitna intervencija - uvećano za 50% | 30 € kn pon-pet, 9-17h Hitna intervencija - uvećano za 50% | 200 € godišnje |
| Vrsta podrške | Nadogradnja programa | Udaljeno povezivanje | Podrška telefonom, emailom | Dolazak na lokaciju | Napomena |
|---|---|---|---|---|---|
|
PAKET - PRVA GODINA Ovaj paket se uključuje prilikom kupovine prvog modula programa. |
BESPLATNO | 1 mjesec besplatno, dalje 40 € započeti radni sat | BESPLATNO | 40 € započeti radni sat | Odgovor unutar 24 sata. |
|
GODIŠNJI PAKET – 200 200 € godišnje |
BESPLATNO | 50 % popusta Pon-Pet (09-17h), 40 € započeti radni sat | BESPLATNO | 50% popusta Pon-Pet (09-17h), Ostalo 40 € započeti radni sat | Odgovor unutar 8 sati. |
|
GODIŠNJI PAKET – 300 300 € godišnje |
BESPLATNO | 50 % popusta Pon-Pet (09-17h), 40 € započeti radni sat | BESPLATNO | 50% popusta Pon-Pet (09-17h), Ostalo 40 € započeti radni sat | Odgovor unutar 2 sata. |
|
GODIŠNJI PAKET – 500 500 € godišnje |
BESPLATNO | BESPLATNO 2 radna sata 7-24h, svih 7 dana u tjednu, ostalo 50% popusta | BESPLATNO | BESPLATNO 2 Radna sata (7-24h), svih 7 dana u tjednu, ostalo 50% popusta | Odgovor unutar 1 sata. |